DOI:
Автор:
Вдовенко Ю.С., Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
Мова статті: українська
Анотація:
У статті досліджуються актуальні питання транспортного маркетингу, обґрунтовується необхідність застосування маркетингових стратегій у галузі, розглядається інструментарій проведення досліджень ринку автотранспортних послуг, пропонуються рекомендації щодо підвищення конкурентоздатності автотранспортних підприємств.
Ключові слова:
Використана література:
1. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е. П. Голубков. – М.: Финпресс, 1998. – 416 с.
2. Портер М. Конкуренция / М. Портер. – М.: Вильямс, 2005. – 608 с.
3. Реалізація потенціалу транспортної інфраструктури України в стратегії посткризового економічного розвитку. – К.: НІСД, 2011. – 37 с.
4. Тультаев Т. А. Маркетинг услуг / Т.А. Тультаев. – М.: Московская финансово-промышленная академия, 2005. – 97 с.
5. Шкурин М. И. Маркетинг на транспорте: учебное пособие / М.И. Шкурин. – Гомель: БелГУТ, 2003. – 223 с.