DOI:
Автор:
Дубовик Т.В., Київський національний торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
Мова статті: українська
Анотація:
У статті проаналізовано сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку роздрібної торгівлі продовольчими товарами в мережі Інтернет у світі та Україні, досліджено особливості здійснення роздрібної торгівлі підприємствами торгівлі з урахуванням мультиканальності – за допомогою традиційних технологій продажу та інтернет-технологій, визначено типи продовольчих інтернет-магазинів, запропонована інтеграція маркетингових комунікацій продовольчих підприємств торгівлі у соціальних мережах.
Ключові слова:
роздрібна торгівля продовольчими товарами, підприємство торгівлі, мережа підприємств торгівлі, інтернет-магазин, інтернет-торгівля, мережа Інтернет,соціальні мережі
Використана література:
1. Воскресенский М. Виртуальная полка / М. Воскресенский // Мое дело. Магазин. – 2012. – Сентябрь (№ 146). – С. 14-18.
2. Количество потребителей готовых покупать продукты питания и напитки онлайн за два года выросло на 44 % [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.rbc.ua/rus/newsline/show/kolichestvo-potrebiteley-gotovyh-pokupat-produkty-pitaniya-03092012160000.
3. Потребители Великобритании жаждут экономить [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://allretail.ua/news/24982/.
4. Все уходит на еду [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://markets.eizvestia.com/full/vse-uhodit-na-edu.
5. Интернет-рынок продуктов питания [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://habeas.ru/prod/2012/01/onlajn-trapeza.
6. Рынок розничной торговли Украины: Текущее состояние и прогнозы развития на вторую половину 2012-2013 гг. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://allretail.ua/research/20/.
7. Онлайн-маркетинг на пальцах: пришел, увидел, применил [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://edab2b.com/opinions/.