DOI:
Автор:
Гончаренко О.Г., Чернігівський юридичний коледж ДПтС України, м. Чернігів, Україна
Горшунова І.В., Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
Мова статті: українська
Анотація:
Стаття присвячена дослідженню теоретичних та методологічних аспектів діяльності маркетингових відділів державних підприємств пенітенціарної системи в ринкових умовах господарювання.
Ключові слова:
Використана література:
1. Алпатов Г. Э. Общая методика внедрения системы маркетинга на предприятии / Г. Э. Алпатов // Текстильная промышленность. – 2004. – № 5, 6.
2. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: підручник / А. В. Войчак. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга: пер. с англ. / Ф. Котлер; общ. ред. и вступ ст. Е. М. Пеньковой. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
4. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / під заг. ред. М. І. Бєлявцева та В. Н. Воробйова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.