DOI:
Автор:
Вдовенко Ю.С., Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
Мова статті: українська
Анотація:
У статті досліджується категорія конкурентоспроможності в контексті функціонування автотранспортного ринку. Розглянуті складові конкурентоспроможності, показники її оцінювання, ризики, запропоновані цільові заходи та визначені завдання щодо підвищення ефективності діяльності на автотранспортному ринку.
Ключові слова:
Використана література:
1. Албастова Л. Н. Технологія ефективного менеджменту / Л. Н. Албастова. – М.: Видавництво ПРІОР, 2006. – 288 с.
2. Бабич К. Оцінка іміджу промислового підприємства / К. Бабич, І. Лахно // Бізнес-Інформ. – 2007. – № 8. – С. 47-58.
3. Базилюк А. В. Ключові аспекти управління якістю пасажирських перевезень / А. В. Базилюк, І. О. Хоменко // Вісник Національного транспортного університету. – 2008. – №17. – С. 117-122.
4. Винокуров В. А. Організація стратегічного управління на підприємстві / В. А. Винокуров. – М.: Центр економіки й маркетингу, 1996.
5. Котелянець В. І. Маркетинг на ринку транспортних послуг в АПК / В. І. Котелянець // Вісник «Економіка. Проблеми економічного становлення». – 2010. – № 3. – С. 35-38.
6. Основи економіки транспорту: підручник / В. І. Щелкунов, Ю. Ф. Кулаєв, Л. Г. Зайончик, В. М. Загорулько [та ін.]. – К.: Кондор, 2011. – 392 с.
7. Паркінсон С. Н. Мистецтво управління / С. Н. Паркінсон, М. К. Рустомджи. – М.: Агентство «ФАИР», 2001. – 345 с.
8. Портер М. Конкуренция: пер. с англ. / М. Портер. – М.: Вильямс, 2005. – 608 с.