DOI:
Автор:
Ільчук В.П., Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
Пазюк В.Л., Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
Мова статті: українська
Анотація:
Проаналізовано значення та вплив брендингових технологій на просування інноваційної продукції. Розроблено принципи формування та використання брендингових технологій стосовно інноваційного продукту, які відображають його суть, цінність та переваги.
Ключові слова:
брендингові технології, інноваційний продукт, бренд, маркетингові дослідження, споживач
Використана література:
10 вещей, которым можно научится у Стива Джобса [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://adme.ru/.
Зозульов О. В. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів / О. В. Зозульов, Н.Л. Писаренко. – К. : Знання-Прес, 2004. – 199 с.
Качественное построение дистрибуции [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://kpd.ua.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. – М. : Вильямс, 2007. – 656 с.: ил.
Про феномен лояльности к товарам и брендам [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://adme.ru/.
Роль рекламы в создании сильных брендов / под ред. Джона Филипа Джоунcа. – М. : Вильямс, 2005. – 496 с.
Савельєва Є. В. Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с. – ( Вища освіта ХХІ століття).
Україномовний розділ відкритої багатомовної мережевої енциклопедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/.
Экстремальная сущность бренда Red Bull [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://adme.ru/.
Яненко М. Б. Торговые марки в товарной политике фирмы / М. Б. Яненко. – СПб. : Питер, 2005. – 240 с.